Friday, August 7, 2015

NOTD: Leoparrrrd theme

    Hello guys! Am devenit foarte puturoasă în ultimul timp și mi- am neglijat blogul. Poate e din cauza căldurii de afară, pentru că nu prea am avut chef să fac mare lucru. În perioada următoare o să fiu plecată din București așa că nu știu când o să postez următorul tutorial. Sper să mai apuc să postez ceva până la sfârșitul lunii.
  
    Azi vă prezint un model pe care îl uitasem și nu îl mai făcusem de mult timp. Ieri am văzut ceva asemănător pe un site, așa că l- am făcut și eu repede pe unghii. E un model foarte rapid și e perfect dacă sunteți pe fugă sau dacă vi s-a stricat manichiura.





    Aveți nevoie de:

  • Ojă
  • Instrument punctat sau scobitoare
  • Pensulă subțire


 *Flormar Quick Dry- nuanța QD10 Black Minimalism; Flormar Supermatte- nuanța M105; Flormar Supermatte- nuanța M108



    Pentru început aplicați două straturi de ojă. Alegeți o nuanță apropiată de culoarea pielii ori un portocaliu piersicuță ori un maro deschis. Asteptați două minute să se usuce.


    Cu ajutorul scobitoarei/ instrumentului desenați câteva puncte pe unghie.


    Cu ajutorul unei pensule subțiri desenați jumătate din conturul punctelor. Nu e nevoie decât să trasați două liniuțe de- alungul punctelor, așa cum se vede și în poză.



    Continuați așa cu toate unghiile și aplicați un strat de lac transparent la final.




No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall