Friday, September 25, 2015

Mulatto

    Bună tuturor! Am revenit cu o nouă postare caldă, însorită, ce duce cu gândul la concediu.
    Atunci când merg la mare, fetele stau cât mai mult la soare ca să se bronzeze. Așa că atunci când se întorc acasă, lumea nu le mai recunoaște deoarece sunt țigăncușe (așa mi s- a întâmplat și mie :)) ).
Însă se pune problema : ce putem face pentru a ne menține bronzul pentru o lungă perioadă de timp și cum îl evidențiem.


    Pentru prima întrebare, recomand uleiul de măsline. Acesta va hidrata pielea și îi va intensifica culoarea.



     De asemenea, pentru a avea un bronz de durată puteți să folosiți cremele hidratante. Pielea după o perioadă lungă de expunere la soare se usucă, iar dacă nu o hidratăm, se va coji. Eu am folosit anul trecut o cremă de corp de la Pellamar și am fost mulțumită de ea. Cel mai mult mi- a plăcut mirosul de mandarine și textura catifelată.


 De asemenea, renunțați la băile lungi în detrimentul dușurilor rapide, folosiți o apă călduță și în nici un caz apă fierbinte. Eu m- am întors de la mare de mai bine de două săptămâni și încă mi- a rămas un strat de bronz.

    Pentru a doua întrebare, răspunsul constă în culori. Pentru a evidenția bronzul, trebuie să purtați haine deschise, în nuanțe de pastel, de vară. Albul se vede foarte frumos pe pielea bronzată, așa că nu vă sfiiți să îl folosiți.
    De câțiva ani merg la mare la sfârșitul lunii august și partea proastă e că se răcorește afară și nu reușesc să mai îmi expun bronzul. Anul ăsta vremea a ținut însă cu mine, și cu toate că e sfârșitul lui septembrie, vremea încă e plăcută.
    Pentru unghii v- am pregătit câteva nuanțe pe care le dețin și care se văd foarte bine pe pielea bronzată.
 
    În primul rând, pe pielea bronzată se văd bine pastelurile. Ca să vă ilustrez mai multe nuanțe de pastel, mi- am colorat aproape fiecare unghie cu câte o culoare diferită.


    Dintre nuanțele de mai sus am folosit: Evershine 011, Flormar Plus Quartz 077, Flormar Jelly Look JL02 Salmon Pink, colecția Flormar light Summer: LS02, LS04, LS06 și LS08.

    Poze la lumină naturală:





    Poză cu bliț:


      Mâna dreaptă, poze la lumină naturală:




    Poză cu bliț:



    În al doilea rând, pe pielea bronzată se văd bine și culorile puternice, aprinse. Acum am unghiile colorate cu nuanța asta (Flormar Neon N012 Pinkish Red):




    În consecință, atunci când sunteți bronzate, alegeți să evidențiați acest lucru și alegeți să vă mențineți în același timp și o piele sănătoasă. Sper că v- am dat niște sfaturi utile și vă aștept data viitoare cu o nouă categorie de postări.
    Pupici :*

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall