Monday, September 28, 2015

My first OOTD

    Acesta este primul meu outfit pe care vi- l prezint și sper să vă placă. Este o ținută de vară, cum am mai spus și anterior, nu am avut timp să postez articolele la timpul lor, așa că s- au strâns acum la mijlocul toamnei. Ținuta însă am purtat- o zilele trecute deoarece vremea încă e caldă și frumoasă, iar la prânz poți merge pe stradă doar în maieu și fustă/ pantaloni scurți.
    Poți să te îmbraci astfel și pe stradă, în oraș, dar și la mare. Eu am ales să mă îmbrac așa tocmai pentru a- mi accentua bronzul, dar si pentru a ascunde kg în plus care s- au acumulat de- alungul verii. Da, m- am îngrășat 3 kg și se vede, se simte și nu îmi place, de aceea abia aștept să încep sala și să revin la proporțiile vechi.






    Outfitul e destul de simplu și de lejer, e indicat în zilele foarte călduroase. Am utilizat un maieu simplu alb, ușor lărguț și o fustă din voal, ușor transparentă, lungă, cu crăpături pe lateral. Talia e evidențiată datorită elaticului sub formă de curea ce face parte din fustă.




    Ca accesorii, am folosit o brațară aurie lată și un lănțic auriu cu zorzoane. (Am fotografiat și lănțicul, însă nu a ieșit poza clară )


    Am folosit sandale maro, care mi- au plăcut foarte mult, însă care m- au dezamăgit din punct de vedere al rezistenței ( s- a rupt talpa :( ).


    Geanta are o dimensiune potrivită pentru o plimbare în timpul liber prin oraș, este albă și se asortează cu maieul, dar are și câteva elemente aurii ce se asortează și cu restul accesoriilor.



    Pentru poze am fost în parcul Cișmigiu și am reușit să mă integrez în decor. Prietena mea, Adina a zis că arăt precum o prințesă :).
    Vă las mai jos alte câteva poze cu ținuta.






No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall