Thursday, October 15, 2015

NOTD: Autumn feelings

    Hello guys! Așa cum v- am promis, m- am întors azi cu un tutorial step by step. Am avut- o ca invitată specială pe verișoara mea Andreea, care a ales și modelul de pe internet. Este un model în concordanță cu vremea de afară, este ingenios și destul de ușor de făcut.
    Deoarece am făcut modelul la ora 22, majoritatea pozelor au ieșit neclare. Am încercat să le editez astfel încât să se vadă cât mai bine, sper că se întelege câte ceva din ele.

    Cum am spus și mai sus, modelul este luat de pe internet, eu am încercat să creez o copie cât mai exactă a originalului.



     Originalul este în poza de mai jos:



    Aveți nevoie de:

  • Oje în nuanțe de galben, maro, vișiniu etc
  • Un burețel (eu am folosit unul de vase)
  • Pensule subțiri+ instrument punctat sau scobitoare

*Flormar (de la stânga la dreapta): 370, QD10, S01, 428, M105, N011, 352, 426, (penultima nu mai știu ce nr are și am aruncat- o după ce am făcut modelul) ,M108



    Pentru început, se colorează 8 unghii cu un maro cât mai apropiat de culoarea pielii sau un portocaliu (precum e în modelul original) și 2 unghii cu alb.


    Deoarece am avut probleme cu claritatea pozelor, am sărit peste un pas. Cu ajutorul burețelului, se aplică portocaliu la baza unghiilor și un galben sclipitor la granița între culori.


    Se colorează vârfurile cu un maro închis, tot cu ajutorul buretelui, peste unghiile pictate cu maro.


    Se trece la unghiile albe. Se formează, cu o pensulă subțire, trunchiul unui copac și se continuă cu crengile acestuia.


    Se colorează pe celelalte unghii forma unor frunze. Se folosește un maro deschis peste baza maronie închisă și un vișiniu peste baza portocalie.


    Se revine la copăcei. Se formează bolta lor prin aplicarea burețelului cu ojă portocalie peste crengi. Cu ajutorul unui instrument punctat/ scobitoare se aplică câteva puncte de culori diferite.




    Se formează cu negru conturul frunzelor, iar modelul e terminat. :)




No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall