Monday, October 26, 2015

NOTD: Halloween 2- Don't mess with the moon

    Bunăă! M- am întors cu al doilea tutorial pentru Halloween și sper să vă placă. Este mult mai diferit decât precedentul, însă la fel de frumos. Ultimul tuturial vi- l voi arăta chiar pe 31 octombrie, iar săptămâniile următoare voi reveni cu noi Ootd- uri, un review special și multe alte surprize.
    Modelul e creat 100% de mine, mi l- am imaginat de ceva timp și a ieșit aproximativ cum speram.
Povestea ce stă în spatele modelul prezintă o noapte destul de întunecată, cu o lună plină și câtiva oaspeți ai întunericului, și anume liliecii.




    Am fotografiat toate ustensilele folosite (în poză se vede dezastrul, fiind în plină creație): culori acrilice, pensule pentru unghii, un burețel pentru fundal și ojă mată pentru final.


    Am început prin aplicarea unui negru la baza unghiilor.


    Cu ajutorul buretelui, am amestecat albastru cu mult negru pentru a realiza o trecere cât mai lentă între culori.


    La final, am amestecat albastrul cu puțin negru pentru un efect degrade.


    Am așteptat (cam mult cei drept) să se usuce primul strat și am desenat un cerc galben.



    În interiorul cercului, am desenat cu o pensulă subțire câte doi lilieci pe fiecare unghie.


    La final, cu ajutorul unor bețișoare de urechi mi- am înlăturat excesul de ojă de pe degete și am aplicat un strat de lac mat.




5 comments

  1. Foarte multa rabdare necesita o astfel de manichiura, felicitari, eu recunosc ca nu m-as descurca! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :). Nu e asa greu precum pare, cu putina vointa, sigur vei reusi si tu sa faci o astfel de manichiura.

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall