Thursday, October 8, 2015

NOTD: Playboy

    Bună din nooou! Azi v- am pregătit o surpriză și sper să fiți la fel de încântați ca mine. Împreună cu Anastasia am filmat un tutorial cu un model de unghii. Atât pozele și cât și filmulețul sunt realizate de Anastasia, și dacă doriți să vedeți și versiunea ei de pe blog, puteți accesa linkul: Anastasia Fashion Blog- Nails

    M- am gândit să fac ceva relativ ușor deoarece este primul tutorial video și a fost mult mai greu de realizat decât am crezut. Este destul de greu să realizez și modelul și să țin mâinile în așa fel încât să se vadă ce fac. De aceea, iepurașul a ieșit puțin cam ciudat :)). Cu timpul o să găsesc însă "rețeta" succesului și o să mă perfecționez (sau nu).
    Modelul final arată așa, este un model, cum menționează și tilul, legat de marca Playboy:



    Nu se vede prea bine, însă pe unghiile de la mâna stângă am scris Play și am desenat un iepure, iar pe cele de la mâna dreaptă am scris Boy! și am desenat un papion.

    Vă las mai jos videoclipul și alte câteva poze:





    Dacă doriți sfaturi de style/beauty sau nu aveți idee cum să vă mai îmbrăcați, intrați cu încredere pe blogul Anastasiei. Vă veți îndrăgosti iremediabil de outfiturile ei și de accesoriile prezentate cu model tradițional românesc. ( V- am lăsat linkul în panoul din stângă sus: apăsați pe imaginea de sub "Anastasia Fashion Blog" și veți fi instantaneu redirecționați către blogul ei.)

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall