Friday, November 27, 2015

Video: Crown Braid

     Holla!
     Deoarece afară e urât și fooarte frig, eu vă aduc o oază de puțină fericire. Pentru astăzi v- am pregătit o surpriză și un nou topic. În colaborare cu verișoara mea Andreea, am realizat un video cu o coafură: coroniță împletită. Ea a fost cea care a realizat modelul, iar eu am fost cobaiul :)
    Părul este împletit doar în partea din față, iar restul e îndreptat și ondulat ușor.
    Vă recomand acest model atunci când doriți să vă faceți ceva diferit la păr sau când acesta nu stă de nici un fel. De asemenea, cum se apropie Sf Andrei și 1 Decembrie, puteți opta pentru o împletitură pentru a arăta spectaculos.





    Coafura am purtat- o în postarea asta: http://na-na-nails.blogspot.ro/2015/11/ootd-paint-my-life.html, puteți vedea acolo mai multe poze cu modelul.








No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall