Friday, December 11, 2015

NOTD: Christmas is almost here!

    Hello! Mai este puțin și vine cea mai frumoasă perioadă a anului. În oraș s- au aprins luminițele, iar când ies târziu de la facultate sunt foarte fericită că pot să le admir (sunt precum un copilaș mic fermecat de lucrurile stălucitoare :)) ). De asemenea, în această perioadă lumea este mai bună, dăruiește mai multă iubire decât de obicei, iar de câtiva ani am început să apreciez mult mai mult acest fapt decât orice cadou material.

    Aceasta este prima postare legată de Crăciun. Vă prezint prima manichiură pe care am realizat- o în acest an și noile stickere pe care le- am cumpărat de la Jumbo.




    Pentru realizarea manichiurii, am folosit, ca bază, ojă roșie și pentru desene, abțibilduri cu modele tematice. Acestea se găsesc în Jumbo și costă aproximativ 3 lei pachetul. Sunt ușor de folosit, după aplicarea și uscarea completă a ojei, se lipește câte un model și la final se aplică top coat.


    Am folosit câte un model diferit pentru fiecare unghie, iar efectul final poate fi văzut în următoarele două poze. Am făcut poze și cu bliț și la lumină naturală și am ales în final pozele ce mi se păreau că scot cel mai bine în evidență modelul.




    La mâna stângă am lipit diverse modele pe unghii. Pe prima unghie am lipit un mesaj, în poză nu se vede prea bine, însă scrie "Warm Wishes". Pe următoarele am lipit un cadou, un fulg de nea, un omuleț de turtă dulce și un brăduț.






    La mâna dreaptă am încercat să păstrez o legătură cu celelalte unghiuțe, așa că am folosit un mesaj "Peace Joy", un cadou, o acadea colorată, un ren și un omuleț, probabil tot din turtă dulce.






    Această manichiură se realizează foarte rapid, este de efect, însă nu rezistă prea mult. Eu nu sunt fana abțibildurilor întrucât nu rămân lipite bine pe unghie și se agață, iar în maxim două zile manichiura va arăta groaznic. De aceea, încerc să realizez toate modele manual.

    Sper că va plăcut postarea, vă aștept în continuare cu noi modele (de data aceasta realizate 100% de mine).


3 comments

  1. Foarte dulce manichiura, pe viitor iti recomand sa incerci si decal-urile pe baza de apa rezista mai mult si nu se agata , felicitari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :*. O sa incerc si decal-urile pe baza de apa, am aflat recent de acestea si par foarte promitatoare.

      Delete

© Sparkling Lights
Maira Gall