Thursday, December 31, 2015

NOTD: Happy New Year!

    Astăzi e ultima zi din an și nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul. Acest an a fost unul foarte bun pentru mine, am avut rezultate cu mult peste medie la facultate, mi- am deschis un blog cu care doresc să continui să mă dezvolt, am călătorit mult, am cunoscut noi oameni, am avut și zile bune, dar și zile proaste. 
   Sper ca anul 2016 să fie mult mai bun decât acesta și să aducă numai vești bune.
   
   Aceasta este manichiura mea de Revelion, nu a ieșit așa cum îmi imaginam, aveam o viziune puțin mai diferită față de ce a ieșit.



    Am folosit ojă neagră cu sclipi pe patru unghii. Pentru inelar, am zis să fac un desen. Am avut dubii în legătură cu ce culoare să folosesc ca bază. Mi s- a părut că acest roz merge cel mai bine. Am desenat două pahare cu șampanie. Cerculețele albe ar fi trebuit să fie bule, însă mie mi- au ieșit cam ciudat.



    Pentru anul 2016 mi- am propus să îmi alcătuiesc o listă cu obiective pe care vreau să le îndeplinesc. Lista nu e încă încheiată, o să mai adaug și anul viitor în funcție de ce va urma. Obiectivele țin în general de starea mea de spirit. Vreau să elimin pe cât posibil energia negativă din jur și să încerc să mă bucur de fiecare lucru mărunt. De asemenea, mi- am propus și câteva lucruri pe care doresc să le învăț. De doi ani am tot zis că o să testez aparatul la capacitatea lui maximă, însă nici până în ziua de azi nu am făcut asta. Anul viitor o să încerc să îl folosesc și altfel decât pe modul program.



    Sper că anul ce urmează să îmi dea inspirație să scriu cât mai des pe blog. Vă pup și un An Nou cât mai fericit!

2 comments

© Sparkling Lights
Maira Gall