Thursday, January 28, 2016

Winter Season

    Acum este ocazia perfectă de a scoate de la naftalină mânușile. Cum iarna este foarte frig, mâinile trebuie să fie protejate pentru a împiedica uscarea lor. Mie mi se usucă mâinile foarte tare în sezonul friguros, așa că am nevoie de un "scut" de protecție împotriva frigului.
    Astăzi vă prezint mânușile pe care le dețin și pe care le folosesc cel mai des.


    Până acum am strâns cinci perechi de mânuși și sunt suficiente pentru a le putea schimba în funcție de ținută.
    Prima pereche am primit- o de la o fostă colegă de facultate a mamei, ce locuiește în America. Sunt din piele pe partea din față și au blăniță la încheietură. Sunt și touchscreen, deci nu este o problemă manevrarea telefonului cu ele. Este o pereche elegantă, ce poate fi purtată cu un palton.



    A doua pereche am primit- o cadou de la o verișoară. Este cumpărată de la firma Six. Are un material asemănător pielii întoarse. Culoarea iese în evidență, este un albastru puternic. Este un model mai casual, mie mi se pare că duce puțin cu stilul rock.



    Pereche numărul trei este tot de la Six. Are o culoare foarte drăguță, ce se potrivește cu foarte multe ținute. Este mai elegantă datorită fundiței de la baza mânușii.


    Următoarea pereche am primit- o cadou în liceu de Secret Santa. Are sistem touchscreen. Mânușile sunt elegante, negre, cu o fundiță la bază. Pot fi purtate cu multe ținute întrucât culoarea este neutră.

    Ultima pereche este reprezentată de mânuși clasice. Culoarea este puternică, roșu aprins și iese ușor în evidență. Sunt mânuși touchsreen. Sunt casual, pot fi purtate cu geacă sau palton.


    Sper că v- a plăcut postarea, este un tip nou. Ne revedem data viitoare!

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall