Tuesday, March 29, 2016

NOTD: POW

Hmmm...Există momente când inspirația te "lasă", când îți alegi cu greu cuvintele, iar în mintea ta zboară idei, pe care nu știi cum să le transpui astfel încât să arate bine.
Astăzi sunt cu capul în nori. Mintea mea a ajuns atât de sus în stratosferă încât am nevoie de o ancoră care să mă aducă înapoi pe Pământ. Am un blocaj pe care nu pot să îl depășesc, așa că las pozele să vorbească de la sine.

Manichiura este mai veche (știu, iar am fost puturoasă), a fost făcută în 2013 și face parte din categoria modelelor care arată mai drăguț. Nu pot să zic precis ce temă are, seamănă cu benzile desenate. Am văzut câteva machiaje care se asemănau cu manichiura, tot așa realizate pe un fundal alb cu buline roșii.



Aceasta este ultima postare de nail art din luna martie. Însă, săptămâna se va încheia cu o nouă colaborare/temă. Te las să descoperi care va fi aceea ;)


5 comments

© Sparkling Lights
Maira Gall