Thursday, March 3, 2016

Surprize de la Oriflame

Acum o săptămână, am fost rugată de o prietenă, să mă duc la o prospectare Oriflame. Fotograful lor nu a putut ajunge, iar eu am avut ocazia de a face câteva poze. În schimbul timpului petrecut acolo, am primit și câteva produse, pe care abia aștept să le folosesc.

Cu toate că nu am avut mult de "muncă", întrucât oamenii nu au fost dispuși să îi fotografiez, noi ne- am distrat și ne- am făcut poze reciproc.
Cu ocazia acestei întâlniri, am purtat o pălăria roșie, pe care am achiziționat- o recent. Am asortat- o cu rujul Sleek, în nuanța Cherry (pe care îl port destul de des), despre care am scris și un review acum ceva timp.



Am avut ocazia să mă prostesc puțin și să mă fac de râs :))


Iar produsele pe care le- am primit sunt cele mai jos. Am primit două brățări foarte drăguțe, pe care o să le port la diferite ținute. Alături de coliere/lănțicuri, reprezintă un accesoriu pe care îl port destul de des.
De asemenea, am mai primit o cremă de corp și mâini și un șampon. Dacă te interesează unul dintre produse și dorești să afli mai mult despre el, poți să îmi scrii în căsuța de comentarii și o să fac review după ce îl testez.



Dacă dorești să îți comanzi produse Oriflame sau să devii reprezentant, poți apela cu încredere la Popa Adina - 0785350038 (link pagina facebook).

No comments

Post a Comment

© Sparkling Lights
Maira Gall